Monday, December 31, 2012

要相信自己♥

人生最痛苦的事
莫过于
变成自己很讨厌的那种人
的确
我真的很不喜欢那种
人生没有目标 没有事业的
可是 最近我就是这样

对自己的一切
都觉得好不熟悉
感觉我的世界
不属于我 就像出走了灵魂般
感觉的确蛮痛苦的

过往讨厌的一切 
都出现了
那种感觉 很不是滋味
什么都做不成
什么在心的都不在手心
就像海市蜃楼吧
蛮不实际的失落感

人就是这样
同样的话
说服得了别人
却说服不了自己

是的
机会是留给会争取的人
所以真的很想要的事与物
千万不要犹豫
不然即使是迟几秒
也是太迟了
那就真的叫鱿鱼了
炒鱿鱼这样啦

我有个好朋友告诉我
不要急于一时
而随便做决定
却有可能会错失一切最适合自己的

但...其实人总会有些选择性困难

花了一些时间让自己心安定回来
就在继续吧
我不信 自己不可以
或许就是那句

老天不是对你刻薄
而是把最好的留到最后才给你

最重要的也就是要对自己有信心

即使遇到的麻烦多困难
要越挫越勇 =)
谁会在意这一切的一切

有些人在乎结果
有些人在乎过程
那都不重要
重要的是学习到了什么
是否很开心呢

有些事与物的成败
在于你的信心
你给别人的感觉

虽然不是每件事都可以自己决定
但可以尝试去改变

不要认定
不要以为
那只会让自己的机会溜到别人口袋里

无论在什么情况下
不要吝啬你的微笑

如果你觉得喘不过气
何不去做自己喜欢的事呢
有些时候啊
我还蛮欣赏我一个好姐妹的性格
她呢 很享受慢活的人
就好像觉得 
chance is destined to be given to you 
if not...then u need to wait for ripe opportunity moment

人要忍得住气
才能成大事
就是这个意思的

如果真的不喜欢又或是很后悔
现在的状况
那只能说三到五年前
你做错了决定

如果不想在未来三到五年后悔的话
现在就计划吧

做人就是自己喜欢就好
不要太介意别人怎么想
人生是自己的
要有自己决定哦

Dont feel yourself is such vulnerable 
Just be confident 
Dont simply tell yourself all of those are 
impossible
If that's, why dont make it be possible
It just like acne vulgaris 
you can just left it or treat it...

Only you have the right
to make all the decisions 
in the present ,future
dont freak out easily

BY: MS VENICE

1 comment:

  1. XD hey my dear~~~~gambate in your life!
    I quite agree with you in many ways, but still I dun why, I kept doing things I edi know it will bring trouble to myself, like now, I really suffer, and wished to resign before the school.It is not that I dun like to teach, but I really gt a heavy job with me, and the transportation problem havent solve yet.I hate this kind of myself but duno who I should I talk to.Sign.
    God bless you, and myself too.<3

    ReplyDelete