Thursday, June 23, 2011

那个笑容☺还存在吗?

看见一个女的笑容很好
老师也称赞他喜欢笑是件开心的事
让我不禁想起
好久好久以前的自己☺
以前mr jonathan刚认识我的时候
也对我说过一句话
''你怎么一直笑...你sot的啊~''
我很记得☺
因为那不是普通的赞美
而是带着吐槽的意思XD
哈哈哈
这个年头我已经不记得
我有多久没有say cheese了
我真的算不出了...
笑~
分成很多种
开怀的笑....
幸福的笑....
淡淡的笑....
扬起嘴角的笑...
又或者是
勉强的笑....
甚至是
皮笑肉不笑...

我不记得了...
也许是经历很多很烦人的事情
自己却要一个人去面对和处理
我累了...
变得笑不出...
少了那份我所期待的18岁....
少了那种我所追求的18岁...
更少了那个坚持的性念~
那不快乐的笑容...
那不够释怀的微笑...
都好像渐渐的浮出海面...
是不是...
我已经不记得问候自己了...
今天是否开心
今天是否笑了
今天又是否觉得生活很愉快
有时候
总不知道自己努力那么多
为的是什么
要的又是什么
是不是人大了
想要的东西越多
却忘了最简单的开始?
简单就是幸福
往往人都是追求这一切物质
忘了那最单纯的快乐
我还笑得出吗
还会像以前那么样
单纯却带着毫无杀伤力的笑容吗
我已经没有任何答案来回答了....
我总是喜欢把人看得很彻底
不知道是对自己的保护层太厚
又或是我根本就想看清人
不记得了XD
我不记得笑容的意义是否还存在我身体
不记得谁对我好
谁对我不好
更不记得
成长的过程中❤
经历过什么

夜空渐渐少了一时的闪亮
又回到了那所谓的
黑夜
不记得有多少个孤寂
让我不禁一直望着天空
期待着的都是假的
我真的很喜欢那首britney spears 的everytime的歌
所说的...
♬♪......
why are we strangers when
our love is strong
why carry on without me...
everytime i try to fly❤
i fall without my wings...
i feel so small...
i guess i need u baby❤
and everytime i see u in my dreams...
i see ur face it's haunting me....
i guess i need u baby...

I make believe that you are here
it's the only way i see clear
wat have i done
U SEEM TO MOVE ON EASY...

....
♪♫



i dun know wat am i looking forward...
all of my happiness memories
is my illusion or my hallucinating?
i feel i am confused about it...
missing all my expressions n emotions...
regardless of the outcome of our future...
the memories will be put inside my deeper heart...
wont let it get any hurt again...
nevertheless
i'm still looking for wat i wan...
i wont regret the path or road that i walked before
with my step by step
it's fulled of my effort,youth,time and even my soul...
at the some time in the past
there was no air when without U
but now❤
i think i should be independent n responsible
to MYSELF...
thx u for giving me lots of love scars
and even the memories of our love...
TAKE CARE...
all my past...


NOTHING IS IMPOSSIBLE
IT'S DEPEND ON UR
DETERMINATION❤
everything gonna be right for me❤
i will go n find back my smile☺
i'm still MS GUI...


BY:ms venice

No comments:

Post a Comment